Ana içeriğe atla

DAVA ŞARTI İŞ HUKUKU UYUŞMAZLIKLARI ARABULUCULUK FAALİYETLERİNDE ÇALIŞAN YETKİ BELGESİ ÖRNEĞİ

İşçi- işveren arasındaki ilişkiden kaynaklanan, dava şartı iş hukuku uyuşmazlıklarında Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk Kanunu Yönetmeliği 25/1. maddesi hükmünde "Arabuluculuk görüşmelerine taraflar bizzat, kanuni temsilcileri veya avukatları, idareler ise oluşturacakları komisyon aracılığıyla katılabilirler. İşverenin adi veya resmi yazılı belgeyle yetkilendirdiği çalışanı da görüşmelerde işvereni temsil edebilir ve son tutanağı imzalayabilir."  düzenlemesine yer verilmiştir.

Düzenleme gereğince dava şartı arabuluculuk toplantılarına 4a SGK lı çalışanlar yollanabilecektir. Aşağıda verdiğimiz örnek yetki belgesi ile işverenler işçilerini arabuluculuk toplantılarına gönderebileceklerdir.

DAVA ŞARTI İŞ HUKUKU UYUŞMAZLIKLARINDA ARABULUCULUK

TOPLANTILARI İÇİN ÇALIŞAN YETKİ BELGESİ

YETKİ BELGESİ VEREN

İŞVEREN/ŞİRKET                               :

T.C. Kimlik No/Ticaret Sicil No     :

Adres                                                       :

YETKİLİ KILINAN İŞÇİ                       :

T.C. Kimlik No                                       :

Görevi                                                      :

…… başvuru nolu, ……… arabuluculuk dosya nolu iş hukuku uyuşmazlığının çözümü için 6325 Sayılı Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk Kanunu ve Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk Kanunu Yönetmeliği 25. maddesi gereğince; arabuluculuk toplantılarına katılma, teklif sunma, teklifi kabul veya reddetme, ilk toplantı tutanaklarını, bilgilendirme tutanaklarını ve son tutanağı, ücret ve anlaşma sözleşmelerini ve arabuluculukla ilgili  tüm tutanakları imzalama hususunda SGK 4a lı çalışanımız ………………. ‘ya 7036 Sayılı İş Mahkemeleri Kanununun 3/18.maddesi hükmü uyarınca tarafımızca yetki verilmiştir.

…. / …  / …..

EK-1    : Şirket İmza sirküleri